Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

No Comments

Sponsoroitu video: Carslbergin uusin seksiä tihkuva mainos


Sponsoroitu video: Carslbergin uusin seksiä tihkuva mainos

| On 13.02.2015

Helmikuu on rakkauden kuukausi

Helmikuu on rakkauden kuukausi, ja 14. päivä helmikuuta vietettävä ystävänpäivä on ystävien lisäksi rakastavaisten juhlapäivä. Ystävänpäivä on kertomusten mukaan saanut alkunsa muinaisesta Roomasta. Ystävänpäivästä on itse asiassa muodostunut toiseksi suosituin korttipäivä joulun jälkeen, ja päivän tunnuksena tunnetaan kautta maailman punainen sydän. Suomeen perinne rantautui suuren meren takaa, eli Yhdysvalloista 80-luvulla. Meillä päivää vietetään enemmän ystävyyden kuin rakkauden merkeissä, mutta romantiikkaa ei koskaan kannata unohtaa. Muistutuksena tästä, Carslberg haluaa osaltaan juhlistaa tätä aikaa vuodesta hauskalla mainoksella, joka ei jätä ketään kylmäksi.

”Unohtamaton, henkeäsalpaava, täyttävä”

Mainos pilailee eroottisten elokuvien kustannuksella: ”Unohtamaton, henkeäsalpaava, täyttävä”. Tuoreessa olutmainoksessa eroottinen draama nostetaan aivan uudelle jalustalle. Mainoksessa on hyvin voimakas eroottinen lataus vaikka pää-osaa näytteleekin olut. Kaikki oluen ystävät tietävät että kylmä, virkistävä olut on nautinto joka sulattaa miehen kuin miehen, ja vetoaa aistiin kuin aistiin. Voit katsoa Carlsbergin eroottisen draaman suoraan sivuiltamme! Löydät sen alta.

Katso mainos täältä

Älä koskaan unohda erotiikkaa elämästäsi

Nykyihminen on kiireinen työssään ja vapaa-ajallaan, ja monesti elämän tärkeät asiat jäävät taka-alalle. Carlsberg haluaa kuitenkin muistuttaa sinua siitä että aina täytyy jättää aikaa rakkaudelle ja intohimolle. Mainoksen inspiraationa on paljon keskustelua herättänyt 50 Shades of Grey -elokuva. Mitä mieltä olet? Onnistuuko Carlsbergin oma ”Erotic Drama” -elokuva herättämään intohimosi? Mikäs sen parempi yhdistelmä kuin sensuelli erotiikka ja hyvä olut. Ainakin Carlsbergin mukaan tuloksena on ehkäpä maailman paras eroottinen draama. Mitä mieltä sinä olet?

Julkaisu toteutettu yhteistyössä Carlsbergin kanssa

Submit a Comment